Tråkiga frågor, igen.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Perché vuole andare in taxi in via verdi.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

 Väggen.
3. Vad var det senaste du såg på tv?

Melodifestivalen tror jag nog :)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

01.35 (den var 01.32, så jag var ganska nära!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Malin som borstar tänderna.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Jag var på en lång promenad med Malin.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Louise blogg.
8. Vad har du på dig?

Svarta strumpbyxor, svart klänning, turkost skärp och underkläder.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Höööm... brukar inte komma ihåg mina drömmar mer än 5 min efter att jag vaknat..
10. När skrattade du senast?

 Det var ganska nyss, åt något Malin sa.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Två hyllor, haha det enda jag har på väggarna faktiskt. Men en vägg är det ju fototapet på också ;D

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Den där mannagrynsgröten var rätt konstig när jag tänker efter...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Jäkligt tråkigt faktiskt.

14. Vilken var den senaste film du såg?

She's the man. Såg den igår kväll, typisk amerikansk film.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jordenrunt resa, MASSA kläder, ny dator, systemkamera, hus..

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

 Att jag är bäst i världen.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Säger samma som Louise, miljön!

18. Tycker du om att dansa?

Oh ja, det är jäkulens kul faktiskt! :D
19. George Bush?

Han verkar galen i att kriga, mer vet jag inte.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Pojke - Fittim, Flicka - Yvonne.
Haha, nej jag har inte funderat på det faktiskt ;D

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Jaa, jag vill flytta så fort jag kan!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

"Tjenare Emma! Jag har sett fram emot att möta dig! Vill du vara med och spela en omgång poker och ta en bärs?"
24. Vilka tre personer vill du ska svara på de här frågorna?
Malin, Askungen och DU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback