1 maj

Gårdagen blev mycket trevlig, högt över förväntan faktiskt. Först var jag ju i stallet och red, sen var det bara att slänga sig in i duschen när jag kom hem och sen börja göra mig iordning. Efter en timme kom Malin, Anna, Louise och Steen förbi mig och så åkte vi till Johannes. Vi hann dock inte vara där så länge, för hans föräldrar ringde och sa att de var påväg hem. Så alla bara tog sina saker och rusade ut därifrån. Haha, ni skulle sett vad snabbt det gick! ;D

Efter det knallade vi iväg mot Sandra, och jag hade tur att få skjuts dit. Det var ändå en bra bit. Där hade vi det så trevligt så, med ölspelet, studsmattan, världens coolaste hund och trevligt folk. Tiden gick verkligen sjukt fort när vi var där, men som man säger, tiden går snabbt när man har roligt!

Det blev inte alls många kort tagna igår, bara några få från när vi var hos Johannes:
image600
Carro, Steen, Madde och jag i köket :)
image601
Anna!
image602
Elinor och Malin!
image603
Louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback