701 inlägget

Måste börja med att säga att detta är mitt inlägg nr 701, alltså var förra inlägget nummer 700. Shit vad mycket jag har bloggat! Haha, du ligger lite efter Malin med dina 312 inlägg eller vad det var!

Sen måste jag även säga att jag faktiskt varit lite duktig och pluggat italienska-glosor och lite matte idag. Jag fick ett ryck förut och kände att jag ville ta tag i matteskiten, så då gjorde jag det. Nu är jag klar med att förklara 1½ grej av 8. Haha, jag har lite kvar alltså. Men men, jag har ju en hel vecka på mig! ;D

Men nu funderar jag faktiskt på att ta en paus och ta en promenad. Det skulle ju vara rätt gött faktiskt. Får se hur jag gör. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback