Ännu en lista

Eftersom att jag har så grymt tråkigt för stunden så kan jag ju ta och fylla i en liten lista;

Namn? Emma Andersson
Röker du? Nepp, rökning dödar you know ;)
Snusar du? nej fyfan!
Skolkar du? Inte ofta
Gör du frukosten själv? Jaa, självklart!
Vad drack du senast? Äppeljuice
Vad åt du senast? En massa färsk ananas
Har du slagit ner någon? Neej
Har någon slagit ner dig? Haha, ne inte det heller
Har du pussat någon av samma kön? mm
Har du varit på strippklubb? Många ggr! haha, nej :P
Vad gör du när du blöder näsblod? Kör upp en papperstuss i näsan
När grät du senast? Förra fredagen
När var du senast full? Igår..
Har du solglasögon?  Japp, dom ligger där nån meter ifrån mig.
Vem kramade du senast? Tommy tror jag han hette?
Vad är din högsta önskan just nu? Att det ska börja regna pengar från himlen.
Vad heter din hårspray som du använder? Sunsilk Perfect Hold
Vem gillar du? En massa!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Svart
Har du egen dator? Japp, men den är CP just nu. Typ virus eller nått skit.
Har du bärbar data? Nope, men skulle vilja ha
Är du blyg? Jaa.
Vad tänker du på just nu? Att det gör lite ont på tungan av all ananas jag ätit... :(

Kommentarer
J säger:

Jag snor listan :P

2008-05-01 | 18:40:42
Bloggadress: http://joceelyn.blogg.se
J säger:

Haha nee jag ångra mig :P

2008-05-01 | 18:47:06
Bloggadress: http://joceelyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback