Dagen som gått

Nu lider måndagen mot sitt slut, och jag ska alldeles strax byta om till pyjamas och gå in på badrummet och göra mig iordning för sängen. Ikväll har jag varit med pappa och bror min över till mamma där vi hämtat kaninerna. Dom ska ju flytta hit till pappa nu när mamma byter hus. Så vi lastade på de tre burarna på en stor släpkärra och körde hit. I efterhand känner jag mig väldigt smart som tog en vit jacka när jag skulle bära burarna.. Nu är den svart lite här och där, så jag fick slänga den i tvätten. Imorn får jag alltså skita i att ta jacka, eller ta min vinterjacka. Får hoppas att det blir fint väder då så jag slipper vinterjackan ;)

Förresten fifflade jag lite med designen och menyn förut. Nu ska arkiv-länkarna funka igen hoppas jag! Dom gjorde ju inte det ett tag nämligen :P Och om ni vill veta så är jag fortfarande inte nöjd med designen... hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback