Dåligt med bloggande

Louise klagade förut på att jag bloggar för sällan och för sent på dagarna. Hoppsan. Ska försöka bättra mig, jag lovar! Dock har jag verkligen ingen inspiration att blogga för tillfället, finns liksom inget att skriva om you know ;)

Dagen i skolan har iallafall varit rätt soft. Ingen matte, sen ekonomi med Anders (ungefär lika ansträngande som att inte ha någon lektion alls), italienska där vi kollade på film, lunch och sen engelska som var så jävla tråkigt. Har nästan inte varit med om en tråkigare engelskalektion! Var ungefär lika uttråkad som killen på bilden. Höhö

Nu på dagen vet jag inte vad jag ska göra. Men nått kanske jag hittar på. Sen ikväll blir det ridning! Ska bli riktigt kul, och förhoppningsvis så är det dressyr :D

Kommentarer
Emelie säger:

Haha jag hade kul på engelskan. Jag fick för mig att Ivana babbla något om djurpark xD

2008-05-14 | 16:59:16
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback