Fel på magen?!

Ibland undrar jag verkligen vad det är för fel på min mage. Nu har jag precis dragit i mig en halv kebabpizza, och inte fan är jag något mätt för det. Nej jag skulle lätt kunna käka nån portion mat nu! Jag har verkligen svårt för att bli mätt ju, och så har det väll varit ända sedan jag träffade Madde och Anna tror jag. Haha. Vi har ju haft våra moff-kvällar och i princip varje gång vi träffas så käkar vi ju nånting. Så jag skyller helt enkelt detta på dom ;D hahaha

Förresten är jag grymt sugen på choklad nu.. Nån som kan komma hit med lite? :D

Kommentarer
Katya säger:

Pizza e got!!!!

2008-05-06 | 21:13:12
hanna säger:

haha, måste erkänna att jag också har sådana vänner... när vi är med varandra förvandlas vi till mufflonfår och behöver alltsom oftast ngt att tugga på :)

2008-05-06 | 21:32:27
Bloggadress: http://tjolanta.blogg.se/
emma! säger:

"Gå ner 6 kg på 14 dagar

Medicinskt godkända preparat

Snabb effekt utan svältkur"



haha, så står det i annonsen under ditt inlägg :P

2008-05-06 | 21:36:38
Bloggadress: http://emmaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback