Flytt pågår

Nu håller vi på och flyttar för fullt. Jag är alldeles varm efter att ha sprungit in och ut och upp och ner hur många ggr som helst nu. Var tvungen att ta en paus, så jag satte mig på altan med beckas bärbara ett tag. Sköönt.

Har inte så mycket att göra nu faktiskt, mitt rum är så gott som tömt. Bara sängen och skrivbord och sånt kvar. Men det får vänta tills mamma, andreas och Markus kommer tillbaka från radhuset. Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen får jag väll gå in och hjälpa till med något. Ciao!


Kommentarer
Anna säger:

Oj sorry att jag inte svarat, den är köpt på Åhléns och är hur fin som helst. Rekommenderas verkligen om du ska köpa bikini=)

2008-05-24 | 16:49:51
Bloggadress: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback