Flyttat och klart

Har hållit på nästan hela dagen med att flytta grejer. Började vid 9 imorse och vid 4 kom jag hem till pappa. Jag och syster ska nämligen bo här tills mamma fixat iordning lite i radhuset. Det har iallfall varit sjukt mkt grejer att åka med. Vi åkte med en sån där släpkärra man kan hyra på statoil ungefär 7-8ggr eller nånting. Och då var den proppfull alla gånger!

Men huset är fortfarande inte riktigt tomt, är en hel del småsaker och sånt kvar. Men det tar mamma imorn eller nått tror jag.


Såhär fint var mitt rum för några timmar sedan.

Det blev en hel del saker ståendes på altan. Och ni ser ju hur hjälpsam Becka
är, hon har mest bara suttit och läst hela dagen. Latare syster får man ju leta efter!

När det började bli tomt i rummen så kikade det fram en hel del råttor.

Kommentarer
Anna säger:

låten äger ju fett ;P älskar den! okej! fan din morsa äger ;D aa ja ska snacka med stenen!

2008-05-24 | 21:27:17
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback