Fredag och Dagens...

Guud så härlig dag! Tralla lalla la! Men jag är alldeles trött och seg, blir jämt det när jag varit ute mycket och det är varmt. Jag orkar inte ens blogga egentligen. haha. Så jag kör med en dagens för enkelhetens skull!

Dagens humör: Happy happy!
Dagens borde: Inget som jag kan komma på faktiskt! Eller jo, städa mitt rum...
Dagens frisyr: Just nu uppsatt i en knut, men förut hade jag utsläppt.
Dagens klädsel: Strumpbyxor och blå klänning.
Dagens planer: Grilla i skärgården med Anna, Malin och Louise! :D
Dagens materiella vill ha: En smoothie!!
Dagens längtan: Just nu längtar jag endast efter att vi ska dra utomlands :)
Dagens beroende: Vatten! Har varit grymt törstig hela dagen.
Dagens tråkigaste: Italienska-helvetet.
Dagens person: Bruuudarna i skolan!
Dagens irritation: Att såfort man ska göra nånting så kostar det pengar, jag måste spara ju!
Dagens låt: The Futureheads - The Beginning Of The Twist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback