Geografi

Provet imorse gick åt helvete. Trodde att det skulle vara mycket lättare än det var.. Men jag tror nog kanske att jag kan få G iaf, hoppas verkligen det. Vi fick 4h på oss, men jag gick efter typ 2, så jag hade ett låååångt hål idag. Cirkus 3h tror jag. Så jag, Malin, Anna, Madde och Johannes stack och köpte glass och käkade på en brygga istället. Trevligt trevligt :)

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. Blir nog bara att slappa eller så, är ju så härligt väder ute så det skulle vara skönt att göra nått ute då.. Men jag får se. Nu måste jag fortsätta skriva på mitt arbete om smutsigt vatten i världen. Ciao!

Kommentarer
Hemlig grupparbetspartner säger:

Jasså så du sitter o bloggar istället för att jobba, de ska ja minsann skriva ner i min loggbok...

2008-05-08 | 16:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback