God morgon!

Vet ni va? Jag lyckades gå upp strax efter 10 idag! Haha, grattis till mig. Det berodde dock bara på att det kom någon och plingade på dörren vid 10. Och så var det himla kallt också. När jag kom ner märkte jag att ytterdörren stog på vid gavel, men jag har ingen aning om varför. Hmm.. Skumt det där :P

Idag hade jag tänkt börja plugga lite till ekonomiprovet som jag har på onsdag. Men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte bli mycket plugg.. Det är ju verkligen grymt tråkigt att plugga! Men jag skulle verkligen behöva, för det verkar vara en hel del som vi ska ha prov på. Usch usch. Och den där himla ekonomirapporten också.. Den lär jag ju aldrig bli klar med :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback