God morgon!

Klockan är inte ens 10 än, men jag är redan vaken! Känner mig så duktig så. Men jag klarade av att gå upp såpass "tidigt" eftersom att det är grymt varmt på mitt rum. Det är praktiskt taget en bastu här inne faktiskt, trots att fönstret står på vid gavel. Med andra ord är det nog rätt varmt ute också, fast det är inte så jätte soligt och fint. Jag som ville sola idag!

Senare idag ska jag kanske med Maggan ner på stan en sväng och kika lite, och efter det måste jag till biblioteket och låna senaste Gossip Girl boken så att jag kan läsa lite när jag ligger och steker på stranden om några dagar. Ikväll blir det även brännboll med en hel del folk, vilket ska bli kul! Jag måste verkligen öva på att slå, så att jag kan det när det är dags för brännbollsturneringen ;) haha

Men nu ska jag ner och käka frukost, magen börjar kurra lite nämligen. Ciao!


Bror och jag på Cypern förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback