Håååål

Fick stressa som sjutton imorse för att hinna till skolan i tid. Jag slängde i mig frukosten, klädde mig i raketfart och hann inte ge kaninerna mat och vatten. Sen cyklade jag till skolan, och fick höra att vår första lektion, matten, var inställd. Kul! Så nu sitter jag här och har håltimme. Börjar om ungefär 50min igen, med ekonomi.

Nån mer som märkte att de blev nått skumt med statistiken här på bloggen igår förresten? Jag hade ungefär 30 läsare på dagen, men på kvällen när jag kikade igen så var det bara 5. Samma sak för Malin och Anna. Hmm.. Skumt det där ;)

Kommentarer
Tr säger:

2008-05-14 | 10:49:31
Tina säger:

Stackars kaniner som inte hann få mat. Då får ge dom en rejäl morot när du kommer hem!

2008-05-14 | 10:50:14
Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
jossan säger:

Så är det för mig också :S

2008-05-14 | 14:24:47
Bloggadress: http://joceelyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback