Halli hallå

Sitter här hos pappa nu, har precis varit ute hos kaninerna nämligen och snart ska jag traska över till mamma. Men iallafall, Luna fyller ju år idag, så hon har fått lite godsaker och så tog jag ut henne på en promenad på gården. Hoho. Det är inte riktigt något för henne, hon blir lite småtokig ibland. Sen satt hon och stekte på studsmattan en stund. Fett med nice vettni ;D

Nej nu ska jag inte sitta här och dega mer. Eller förresten, jag måste bara berätta om den kanske softaste turism-lektionen någonsin! Vi var 7st, fick en kamera av vår lärare Jocke och sen traskade vi iväg till gästhamnen och tog kort. Utan Jocke då. Japp, det var alltså dagens lektion. Mycket lärorik! Slutade även en halvtimme tidigare.

Men nu ska jag gå. Ciao!


Luna och jag sitter ute och steker i solen! ;D Och ja, jag
vet att jag inte ser normal ut. Men Luna är ju söt iaf!

Kommentarer
Maggan säger:

Zlatan hälsar grattis

2008-05-19 | 21:36:50
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Hanna säger:

Jättesöt kanin :D:D

2008-05-20 | 20:40:38
Bloggadress: http://hhannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback