Happy happy happy!

Just nu så är jag så grymt glad! Det finns flera anledningar till det, så jag kan väll dra dom nu:

*Imorgon är jag ledig för italienskan och ekonomin är inställd och naturen och geografin behöver jag inte gå på. Så om det blir fint väder imorn så blir det till att sola!

*Jag har ingenting kvar att plugga till, alla prov och sådant är klart nu!

*Jag sitter och käkar kladdkakemuffins just nu som är riktigt gott!

*Helgen kommer nog bli riktigt rolig med brännboll, två födelsedagsfiranden, jag ska klippa mig och slinga håret och så ska jag packa.

*Men mest lycklig är jag eftersom att på söndag natt åker vi till Ayia Napa!!!!!

Så nu är det sådär så att jag mest bara sitter och ler för mig själv med en muffins i handen. Jag är verkligen grymt glad. Jag är så glad så att jag till och med känner för att springa omkring och städa på mitt rum bara för att jag har massa myror i benen och inte vill sitta still! Och det är inte ofta jag vill städa kan jag ju säga, så jag tror jag ska dra igång med det nu innan jag ångrar mig!

Kommentarer
maggan säger:

riktigt jävla snyggt vart de :D

2008-05-29 | 18:36:32
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback