Hej!

Vårat internet försvann igår kväll, så jag har inte kunnat blogga. Men nu är jag tillbaka! ;D

Kvällen igår blev riktigt mysig. Jag var ju ute i skärgården och grillade med Louise, Malin och Anna. Först handlade vi på Coop och sen stack vi ut. Engångsgrillen vi hade var riktigt dum och ville inte riktigt komma igång, men efter ett tag funkade det. Så då blev det att slänga på kött, kyckling, lök och majskolvar. Riktigt gott!

Hinner inte skriva så mkt mer nu, ska iväg till kyrkan nämligen. Min bror ska konfirmera sig, och sen sticker vi ut till skärgården och fikar tror jag. Ha en bra dag! :D


Anna och Malin i skärren :D

Louise är koncentrerad när hon häller upp juice ;)


Kommentarer
maggan säger:

hur fan överlevde du kvällen ??? :S

2008-05-10 | 15:40:38
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Vanja säger:

Tack så mkt! :D

2008-05-10 | 15:53:02
Bloggadress: http://fairlyfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback