Hög musik i bibblan

Har ett ganska långt hål nu eftersom att engelska-lektionen är inställd. Tänkte därför att jag skulle vara lite duktig och skriva på min ekonomi-rapport om ett företag som ska vara klar den här veckan. Går dock inte så bra eftersom att det är några på besök från en annan skola och de spelar just nu i cafeterian. Hööög musik med andra ord, och jag kan inte koncenterera mig. Men dom var rätt duktiga iaf, just nu spelas Holiday av Green Day. Grymt längesedan jag lyssnade på dom!

Puuh, nu slutade dom. Eller fan, dom ska visst spela ännu fler låtar.. Jahapp, blir väll att jobba hårt när jag kommer hem istället kanske :P

Ha en fortsatt bra dag! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback