Jakten på Lycka

Såg precis klart på filmen The Pursuit of Happyness (Jakten på Lycka). Den var riktigt bra! Vissa scener var grymt sorgliga, nästan så att det börjar tåras i ögonen. Visst har jag sett bättre filmer än denna, men jag kan ändå rekomendera den!

"Filmen är inspirerad av den sanna historien om Chris Gardner - en försäljare från San Francisco som kämpar för att bygga en framtid för sig själv och sin 5-årige son Christopher. När hans flickvän Linda lämnar honom måste Chris uppfostra Christopher på egen hand... " Läs mer om handlingen här.

Han som spelar Christopher, Chris son, är ju Will Smiths son på riktigt. Och gud vad söt han är! Verkligen en underbar liten unge :)

Om jag skulle ge filmen ett betyg så får det nog bli 3.84/5. Japp, så får det bli.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att morgondagen blir bättre än denna. God natt!

Kommentarer
Nina säger:

Svar: Precis, inte jag heller. Hahah oj, jag tänkte väl. Frågade en person innan jag la upp bilden varför kon såg konstig ut och då sa hon att kor ser ut sådär när dom är små. Tänkte väl att det var nåt märkligt med den ^^

2008-05-04 | 11:49:39
Bloggadress: http://bronzer.blogg.se
J säger:

den är ju så bra :)

2008-05-04 | 15:45:58
Bloggadress: http://joceelyn.blogg.se
Anna säger:

Gud den är så bra, jag grät floder på slutet! Will Smtih är en så himla bra skådespelare! =)

2008-05-05 | 18:30:38
Bloggadress: http://annafalken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback