Konfirmation

Var ju som tidigare nämnt i kyrkan förut för att kolla när min broder konfirmerade sig. Kan ju inte direkt påstå att det var kul i kyrkan, för det är det ju inte. Men det dög allt. Sen när det var klart där så stack hela familjen +kusinerna ut till café Pärlan i skärgården och käkade glass och så fick Marcus paket. Det var så trevligt så :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Har lite småtråkigt och så. Är ju himla fint väder ute, så det skulle vara skönt att vara ute. Men njaa, jag hamnade här istället.. ;) Kanske går över till mamma och hälsar på kaninerna om jag inte kommer på något bättre.

Marcus är på översta raden. Men lägg märke till killen som är påväg ner ;) haha

Det är kuuul att hoppa studsmatta ;D

Kommentarer
emma! säger:

såg dig allt därute på cafét, vilken otur du hade att inte jag gav dig glass då ;)

2008-05-13 | 19:29:53
Bloggadress: http://emmaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback