Kottarna anfaller!

Sådär, nu sitter jag äntligen här igen! Haha. Har ju haft annat för mig hela dagen. Började då med skolan, vilket var riktigt tråkigt. Sen var vi på brandstationen och kollade lite. Även det var tråkigt. Jag, Anna och Malin gjorde våra tappra försök att smita därifrån, men det gick inte så bra när det var så många lärare med.. Hmpf..

Efter skolan stack jag och Malin upp till ett supermysigt ställe i skogen och pluggade. Känns faktiskt som att jag kan en del italienska nu, så jag hoppas på minst ett VG imorn! ;P Men iaf, vi hade det så trevligt så i skogen. Och när vi tröttnade på pluggandet så gjorde vi en kottarmé! Snyggast ever blev den!

Efter skogen så gick jag till mamma för att få lite käk i mig, sen följde jag med henne till maxi och efter det hem till vårat riktiga hem för jag skulle hämta min cykel och dra den hit till pappa.


Tadaa! För mer bilder, klicka
här.

Kommentarer
maggan säger:

woho vilken spacead länk höhö ja undrade spänt över vart man skulle hamna om man klickade oså hamnade man hos mig! haha

2008-05-27 | 22:45:49
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback