Lovely day

Lika underbart väder idag också ju, så snart ska jag ut och lägga mig på studsmattan och steka! Vill ju inte vara likblek när jag kommer till Cypern i övermorgon.

Idag ska jag även till mina kusiner, Andreas fyller nämligen 19 idag. Och så ska jag även på lite grillkalajs hos Myran som även han blivit 19, och innan det ska jag även träffa Malin och Anna en stund för att se så att allt är klart inför resan nu. Vet verkligen inte hur jag ska hinna med allt. Kanske får skippa att åka till kusinerna då. Men men, vi får väll se hur det blir!

Men nu ska jag ut och sola. Ha en bra dag!


Här kommer jag tillbringa stor tid utav dagen. Dock inte hoppandes, det är det alldeles för varmt för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback