Måndag

Nu sitter jag här i skolan igen. Tråkigt tråkigt. Klockan är över två, men jag har ändå bara haft en riktig lektion idag. Soft med andra ord. Nyss var vi i aulan och lyssnade på Sara (?) och vår klasskamrat Elin som pratade om sitt projektarbete. De har varit i Tanzania och kollat hur det är och så. Verkade som en riktigt intressant resa!

Idag efter skolan måste jag verkligen sätta igång med ekonomi-pluggandet. Kan inte ett skit om det, och så har vi prov i övermorgon. Blä för det, jag orkar inte med skolskiten längre. Men snart slipper man det i en vecka iaf!

Men nu ska jag gå och vara lite social mot de andra ;) Ciao!

Kommentarer
Tina säger:

Tack, ja kjolen är en riktig sommarpärla!

2008-05-19 | 16:34:51
Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback