Måndag

Det är verkligen så grymt skönt att vara ledig idag, tyvärr är det ju inte strålande solsken ute, men det är nästan bara bra eftersom att jag måste sitta inne ett tag och skriva på mitt geografi-arbete. Som för övrigt blir hur kasst som helst, så det är nästan ingen idé att jag skickar det till Birgitta..

Iallafall, jag vaknade för ett litet tag sen och har precis klätt mig och så. Ska alldeles strax gå ner och käka lite frukost också, känner att jag börjar bli lite hungrig faktiskt. Haha, just det. Jag läste nyss mitt horoskop på aftonbladet. Det lät ju rätt bra sådär, eller vad tycker ni?

Fiskarna

horoskop_pisces

Du vill vara flirtig, fantasifull och kanske en smula oansvarig. Det sätter fart på ditt kärleksliv men det kan orsaka kritik från en engagerad vän. Du har också svårt för att hinna med vänner och bekanta eftersom kärleken är så uppslukande och du verkligen inte har lust att planera och ordna. Just i maj behöver du få vara spontan, kreativ och påhittig. Du vill vara en chanstagare som fångar tillfället i flykten, och maj ger dig många chanser att göra exakt just det. Gott om heta nätter.

Bästa chansen: Jungfru, Vattuman.

Bästa stället: På fest.

Bästa datumen: 18-19/5.


Kommentarer
Malin säger:

ohlala gerd då lär man inte få se mycket av dig då.. ;)

2008-05-05 | 11:29:46
Bloggadress: http://maggann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback