mini-spa kväll

Har precis tagit en lååååång och varm dusch. Hade även lite mini-spa inne på badrummet. Dvs jag rakade benen, hade ansiktsmask, smörjde in mig ordentligt med body lotion m.m. Så nu känner jag mig som en ny människa! Haha. Riktigt skönt var det iallafall, och jag luktar grymt gott för stunden ;D

Nu ska jag nog gå ner och kolla på tv en stund, eller också sitter jag kvar här, eller så lägger jag mig i sängen och läser en tidning. Hmm.. Svårt val! Jag ska iaf lägga mig ganska tidigt idag, så att jag kan komma upp lite tidigare än 12 imorn. Hade tänkt gå upp vid 10 idag, men självklart så råkade jag stänga av alarmet när det ringde, och så vaknade jag vid 12 igen.. Att det ska vara så himla svårt att gå upp vid en lagom tid på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback