Onsdag

Blähä för denna skoldag! På italienskan hade vi ju prov, och det gick inte så bra som jag ville att det skulle göra. Det var rätt svårt faktiskt. Men men. Sen på ekonomin så fick vi tillbaka proven, det gick inte heller så bra. Var 2p från VG, så jag fick bara G... :P Men på engelskan fick jag iaf veta vad jag fick på nationella, och det är jag nöjd med!

Ikväll blir det till att fara till stallet och rida, vilket ska bli riktigt kul. Men fram tills dess måste jag plugga svenska och matte. Jag orkar inte mer!! Men det är bara 5 dagar kvar tills vi åker till Ayia Napa, så jag får väll ha det i tankarna medans jag pluggar så kanske det går lite lättare.

Ciao!

Kommentarer
Emelie säger:

Jag är inte nöjd med mitt nationella! BLÄ :P

2008-05-28 | 16:09:47
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback