Onsdag

Blä för skolan! Fick 2 uppgifter till idag som ska vara klara nästa vecka. Har verkligen hur mycket som helst att göra på 7 dagar.

*Italienskaprov
*Svenskaprov
*Muntlig matteuppgift
*Italienska filmrecension
*Ekonomirapport (skriftlig och muntlig)
*Global Hälsa rapport
*Engelska, jobbansökan


Undrar hur jag ska hinna med allt detta egentligen. Hela helgen lär väll gå åt till att plugga.. Fast på söndag ska jag ju till Karlstad, så då hinns det inte :P

Nej nu måste jag sätta igång med ekonomirapporten så att jag får den klar! Och lite senare så kommer Kerstin och hämtar mig och så ska jag till stallet och rida! Ciao!

Kommentarer
Emelie säger:

Tur att jag bara har typ hälften av de där grejerna :P

2008-05-21 | 16:22:21
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback