Packar..

Ursäkta min bloggfrånvaro idag, men jag har varken haft tid eller ork att sätta mig vid datorn. Tänkte plugga en del idag faktiskt, men när jag kom hem så var jag tvungen att hjälpa till att bära lite golvplankor och sen börja packa ihop mina saker. Alla mina kläder ska över till pappa idag, och alla andra saker ska plockas ihop i påsar eller kartonger så att de kan tas med till radhuset imorn.

Japp, imorn flyttar vi. Jag vill verkligen inte. Inatt är nog min sista natt i det här huset. Fy fan! Nej, just nu är jag inte på så bra humör faktiskt.

Förresten hinner jag nog inte plugga nånting överhuvudtaget den här helgen. Imorn ska vi ju flytta och greja, så då måste jag ju hjälpa till. Sen på kvällen skulle vi hitta på nått kul tror jag. På söndag bär det av till Karlstad för shopping. Så inget plugg för mig den här helgen! Skönt, men det skulle verkligen behövts.

Nej nu ska jag återgå till packandet!

Kommentarer
Maggan säger:

:(

2008-05-23 | 19:10:24
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
maggan säger:

Behöver ni hjälp föresten så är de bara o ringa, ja är ju expert på att flytta nu ja :D

2008-05-23 | 19:11:31
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback