Plugg plugg plugg..

Har faktiskt varit duktig och kollat igenom italienskan lite, skrivit lite på matten och läst några sidor i svenskaboken nu! Så nu när jag varit så duktig så tycker jag att jag förtjänar lite sovmorgon imorgon, så det ska jag ta! haha

Förresten så krånglar bloggen en hel del för mig just nu.  Det kommer upp en ruta där det står 500 Internal Server Error. Är det bara för mig eller för någon annan också kanske? Jobbigt är det iallafall.

Resten av kvällen ska jag väll bara sitta här. Är ju inget bra på TV och jag har faktiskt inget bättre för mig. Så det blir en massa bloggläsande och sådant! Men det kan ju vara rätt trevligt det med ;D

Kommentarer
Louise säger:

AH :O Emma, tänker du skippa idrotten? ;)

Jo, den krånglar sådär för mig också..jättejobbigt!

2008-05-26 | 21:25:38
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/
Emelie säger:

Haha, idrotten är väl typ det roligaste på hela dagen :P Själv har jag ljugit ihop ett CV. Jag har jobbat åt Bill Gates x)

2008-05-26 | 22:09:23
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback