Putt

Jag har varit på riktigt dåligt humör de senaste dagarna, jag menar, inte ens strålande solsken kan få mig på bra humör! Jag som annars brukar hoppa omkring och vara asglad när det är fint väder ute. Men njaae, inte nu. Nu sitter jag bara inne och surar istället. Tjoho.

Den största anledningen är att mamma ska sälja huset. Japp, det gula fina huset, mitt hem. Det ska säljas, och vi flyttar därifrån om typ 2 veckor till ett radhus här i Kristinehamn. Ärligt talat så känns det förjävligt. Jag vill verkligen verkligen inte! Vi flyttade till huset när jag var runt 1, alltså har jag bott där i 17 av mina 18år. Med andra ord, nästan hela mitt liv! Så jag vill verkligen inte att någon annan ska bo i det huset nu. Det är ju vårat hus! Det är vi som ska bo där, inte någon annan!

Jag är grymt sur på mamma just nu, hon har sagt tidigare att hon vill sälja huset, men jag trodde inte att hon verkligen skulle göra det. Inte förens i typ tisdags fattade jag att vi verkligen skulle flytta.

Hon får ju en hel del pengar för det, så om det blir nån resa till Cypern för mig, Malin, Madde och Anna så betalar kanske mamma min resa. Men tro inte att jag förlåter henne bara för det. Nej, knappast.
image609

Kommentarer
Emelie säger:

Usch. Jag flyttade ifrån mitt hus som jag bott i hela livet. Det känns verkligen helskumt. Dock var det ju i Bäckhammar så jag är glad för det. Men ändå :/

2008-05-04 | 03:09:14
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback