Rekord!

Loggade precis in på blogg.se, och märkte att jag hade en massa nya kommentarer (eller ja, typ 10st kanske, men det är en massa för mig). Jag hade iallafall blivit utnämnd som dagens blogg hos Sabina. Tackar tackar för det! Det resulterade i att jag hittils har haft ungefär 5ggr så många besökare idag mot vad jag vanligtvis brukar ha ;D haha

Just nu sitter jag och dricker en supergod smoothie som jag gjorde förut. Jag mixade fryst banan (vilket är as gott att äta bara som det är) med exotisk juice. Det låter kanske inte så gott, men jag lovar, det är det! Ska snart ta och plugga lite matte också.. Blä på det, jag hoppas verkligen jag klarar av de nationella på torsdag...
 

Kommentarer
Emelie säger:

Haha vad coolt! :D

2008-05-06 | 16:59:53
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com
Emelie säger:

Haha vad coolt :D

2008-05-06 | 17:01:48
Bloggadress: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback