Ridning och plugg

Dagen började ju med skola då, och idag gick skolan riktigt segt måste jag säga. Men tillslut var skoldagen över, och jag och Anna åkte hem till mig för att plugga matte. Vi flyttade ut ett bord och två stolar mitt på gräsmattan, där det var sol. Sen satt vi där och pluggade en hel del faktiskt, och käkade en del förstås. Bl.a Ben&Jerry's glass, sååå gott!

Sen var det dags för mig att åka ut till stallet och rida, så då stack Anna hem. Idag hade vi iallafall hoppning, och jag hade sega Britta. Vi fick rida ute i paddocken, och det var sååå härligt! Verkligen perfekt väder har det varit idag ju :) Men som sagt, vi hoppade då. Inga höga hinder, lite småskutt bara. Och det gick inte direkt fort för mig, men jag kom ju iallafall över hindrena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback