Shoppat

Kom hem från Karlstad för typ 1 ½ timme sedan. Det var en mycket trevlig tur, och jag fick en del inhandlat. Dock inte allt som jag skulle behöva ha, men jag får väll kika här i stan om jag kan hitta något mer.

Så fort jag kom hem så rusade jag in i köket för att se om vi hade något ätbart. För så hungrig som jag var har jag inte varit på länge! Jag slängde iaf ihop en rätt god maträtt om jag får säga det själv!


Gul tubtopp från H&M

Bikini, även den från H&M

Linne från Gina Tricot

Klänning från Gina Tricot

Köpte även solkräm och en vattenfast mascara, men det kändes lite onödigt att ta kort på dom och lägga upp på bloggen ;D

Kommentarer
Linnea säger:

ååh va härligt med gult!! :) å klänningen va jättefin! <3

2008-05-25 | 18:44:42
Bloggadress: http://linneamarksell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback