Shopping

Kom hem från Karlstad för ungefär en timme sedan. Var där med la mia madre och handlade en hel del kläder. Dock var vi på Bergvik, och där brukar det inte finnas så vidare mycket fint. Men en del saker hittade jag iaf. Visar upp det lite senare ikväll kanske! Jag funderar på att beställa lite kläder på internet också, skulle behöva en hel del sommarkläder nu.  

Nu tror jag faktiskt att jag ska sätta på hög musik och sätta igång med städandet. Jag måste måste måste städa! Men jag vill verkligen inte, blöhöö....

Kommentarer
maggan säger:

Okej nu har jag en hel del att yttra mig om! erhm sådär ja 1) det heter inte la mia madre eftersom du är så nära släkt med din mamma, de heter bara mia madre. 2)Jag hörde att Linda hade sett er på bergvik. Kul för henne, eller för er? 3) Hur fan kan du ha råd o börja shoppa en jävla massa kläder, ja vill också!? 4) Jag har också städat lite på mitt rum idag, så nu vet du de med! 5) Ses imorn bella :D

2008-05-11 | 19:04:18
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback