Tisdag

Hej!
Satte mig inte vid datorn förens nu, så nu vet ni varför ni fått vänta så länge på ett blogginlägg ;)
Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt. Det var tråkigt, som vanligt. Sen stack jag hem och käkade och efter ett tag kom Anna förbi. Då gav vi oss ut på en promenad, en snabb sådan till och med, lite powerwalking alltså! När vi hade gått en bit så hörde även Malin av sig, så då gick vi förbi och hämtade upp henne. Sen fortsatte vi att gå och gå och gå och gå.. Riktigt trevligt och mysigt var det iaf! Men jag blev grymt trött i fötterna efter den promenaden.

Har även varit en sväng på stan med Anna och sen även till Maxi. Trevligt trevligt. Fick pengar av pappa så att jag kunde köpa en Brämhults juice. Det är ju så grymt gott! Jag njuter verkligen när jag dricker den! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback