Torkad frukt och CYPERN!!

Blev en lugn kväll framför tv:n ikväll. Först följde jag med mamma till maxi så att jag fick mig lite torkad frukt. Sen åkte vi till radhuset och kollade. Blir nog rätt okej det där, när det är klart.. Jag får ju iallafall källaren, så kan jag smita in genom källargången när jag varit ute och gjort nånting med vännerna så märker inte mamma hur sent jag kommer hem ;) höhö.

Men som sagt, det blev en tv kväll då med en massa torkad frukt. Har käkat så mycket nu så jag nästan mår lite illa. Men gott vare! Och mitt under talang 2008 får jag ett sms av Malin. Hon får åka till Cypern! Så vi drar nog den 2 juni. Det ska bli så SJUKT KUL! Jag längtar som en gris!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback