Torsdag

Har varit en grmyt seg dag idag, tiden går hur sakta som helst ju! Jag gick ändå upp rätt sent, och sen har jag bara suttit här och degat. Är jävligt seg och trött, vilket jag antar att rätt många är i detta avlånga land idag. Jag har iallafall kollat på avsnitt 15 av Gossip Girl, och det var rätt bra. Inte något av de bättre avsnitten måste jag säga. Och hon Georgina som kom, vem är hon? Står hon med i böckerna? Var ju ett tag sen jag läste dom, så jag kommer inte ihåg.. Fast jag fattade inte så mycket av detta avsnitt, var för trött för att orka lyssna på vad dom sa :P haha

Nu funderar jag faktiskt på att gå ut på en liten promenad. Skulle vara skönt att gå ut och röra lite på sig och lyssna på musik istället för att bara sitta här. Jo, så får det nog bli!
image604

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback