Trevlig kväll

Kom hem för en stund sen efter en kväll i skärgården med Malin. Vi tog en promenad vid halv 9 typ och våra ben styrde oss mot skärgården. Gick rätt långt, och tillslut hamnade vi på en brygga där ute. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt och lyssnade på musik. Det var nämligen några som hade en fest i ett hus där så de spelade hög musik. Och bra musik var det också, sån där man kan sjunga med i. Sen när det började bli lite kyligt så promenerade vi hem igen. Tog ju ett tag eftersom att det var en bra bit att gå, men mysigt var det allt!

Nu är jag sådär trött så att jag inte orkar gå och lägga mig. Sitter och gäspar 50ggr i minuten i princip. Men jag oooooorkar ju inte gå och borsta tänderna..... Men nån gång måste jag ju.. Godnatt!

Suddig bild, men tagen med mobilen faktiskt :P

Härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback