Wohoo

Jsg kanske itnte borde skriva nånting just nu, så att nån kanske läster. Men jag lovarde ju er ett blogginlägg idag eller imorn. Fast idag är ju samma sag som imorn, eftersom att lkockat är över 12. Så igår skrev jag inatt eller imorn, men med det menade jag ju samma sak. egentligen. För inatt är ju mellan 12-4, och 12-4 är ju ändå idag. för idag är det torsdag, och tänkd för att vi är lediga! härligt härligt du!

Kvällen blev iaf riktigt luckad, trots att johannes föräldrar kom hem tifigare än förväntat. Vi åkte iaf till sandra sen, och det var kul! Får hoppas attt hon har nån riktig stog fest snart, skiulle vara kiul.

Nu ska jag gå ochj lägga mig, är trött som fan. Godnatt! =D!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Anna säger:

hahahahahahahahahah!

2008-05-25 | 10:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback