#1096

Helloo!

Har varit en seg kväll idag. Bara käkat lite homemade burgers och suttit här och lite sådär. Skulle vilja kolla på film, men har ju inga skivor att bränna nån på och jag orkar inte sitta och kolla på filmen framför datorn. Såå, ingen film för mig ikväll.

Ska nog istället gå ner och göra mig en kopp te och käka lite ischoklad och kolla på tv istället tror jag, låter ju inte allt för trist. Men är det nånting på tv att se då? Hmm, skulle inte tro det. Men man vet ju aldrig!

Har förresten hållt på och fixat lite med Maddes bloggdesign ikväll. Men när jag gör åt andra så blir det verkligen aldrig bra! Så jag får väll göra en ny imorn eller nått antar jag, så att den lille filuren blir nöjd och slutar tjata nån gång ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback