#1111

Förut tänkte jag ta och åka förbi mamma och hämta skolkatalogen som kommit idag, men hittade inte mina nycklar då så jag sket i det. Nu under kvällen så har jag letat mer efter dom, men inte hittat dom nånstans. Så jag ringde becka för att kolla om hon visste vart dom var eftersom att hon lånat min cykel, och det dumhuvet hade tagit med sig nycklarna till Karlstad. Så nu får jag dom inte förens på onsdag kväll. Great. Får hoppas att maggan har fått en extranyckel till mitt skåp..

Förresten så är jag sjukt trött på mitt tal nu. Jag kommer verkligen aldrig lyckas lära mig det. Och det där pm:et, hur skriver man det? Jag glömde ju alla papper och häftet i skolan, så jag har ju ingen aning om hur man gör. Men men, det löser sig väll..

Och bara så ni vet så har jag skrivit 1111 inlägg på bloggen nu, tjoho ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback