50-lista

Jag härmar Blondinbella och skriver en 50-lista i brist på saker att göra :)

1. Jag är sjukt skoltrött och orkar verkligen inte plugga mer.
2. Jag älskar att kolla på mat-program på tv:n!
3. Korv är bland det äckligaste som finns.
4. Det roligaste som finns är att resa och uppleva saker.
5. Ayia Napa med Malin och Anna var det roligaste (och galnaste) jag gjort i mitt liv.
6. Innan jag dör ska jag ha rest till alla världsdelar.
7. Jag hatar vintern och slask och skit.
8. På hösten blir jag alltid lite "små-deperimerad".
9. På högstadiet såg jag dåligt men ville inte använda mina glasögon.
10. Hade jag inte fått linser hade jag gått omkring halvblind.
11. Jag har velat blivit modell, mest bara för att de tjänar så mycket.
12. Nån gång ska jag bli rik.
13. Får jag inget välbetalt jobb får jag väll gifta mig rikt ;)
14. Jag skulle aldrig kunna leva utan godis, chips och sådana goda saker.
15. Men mat är ändå godare än godis.

16. Jag tränar i princip aldrig, rider bara en gång/vecka.

17. Ridit har jag gjort i kanske 7 år nu.

18. Trots att jag äter en massa och tränar lite så går jag inte upp i vikt.

19. Jag har alltid varit väldigt smal.

20. När jag var liten fick jag gå till en dietist för att få råd om hur jag skulle gå upp i vikt.

21. Jag skulle inte kunna leva utan djur.
22. Jag vill sjukt gärna ha en hund, kanske en mops.
23. Jag blir i princip aldrig sur, bara lite smått irriterad ibland.
24. Personer som är negativa hela tiden är grymt jobbiga.
25. Nån gång vill jag hemskt gärna flytta till Göteborg.
26. Men först ska jag till Norge och jobba.
27. Sen ska jag resa en massa, massa, massa. Om jag har råd.
28. Jag skulle gärna flytta utomlands.
29. Jag skulle absolut kunna tänka mig att adoptera i framtiden.
30. Fast jag vill inte ha barn på läääääänge.
31. Jag önskar att jag inte vore lika blyg som jag är.
32. Sushi är riktigt gott.
33. Jag har aldrig varit kär.
34. Jag har världens underbaraste vänner.
35. Min handstil är extremt ful. Det är inte alla som kan läsa den.
36. Coldplay är ett av de bästa banden genom tiderna.
37. Jag skulle grymt gärna ha ett annat sorts hår. Antingen platt eller lockigt.
38. Jag börjar få svårt att komma på saker nu..
39. Grey's Anatomy är favoritserien just nu.
40. Det är inte snyggt när killar är för vältränade.
41. När jag var liten ville jag ha hår ner till fötterna.
42. 70%-ig choklad är grymt gott.
43. Min favoritkroppsdel är nog benen.
44. Även fast jag har 3 rätt stora fula ärr på vänstra knät.
45. Jag ska aldrig mer cykla när jag inte är nykter.
46. Jag längtar nått sjukt mycket tills jag flyttar hemifrån.
47. Att få inreda lägenheten ska bli riktigt kul.
48. Mitt självförtroende har stigit drastiskt på gymnasiet.
49. Jag älskar att läsa bloggar och tjejtidningar.
50. En dröm är att ha en stor walk-in-closet full med kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback