Älskade te

Har inte orkat plugga något mer ikväll, utan istället har jag bara tagit det lugnt. Suttit framför tv:n och kollat lite, med öppna spisen tänd så att det blev riktigt varmt och mysigt där inne. Och nu så sitter jag här vid datorn och dricker rykande varmt te och läser lite bloggar. Te är verkligen grymt gott! Earl grey, forest fruits, grönt te, vaniljte - you name it. I princip allt är gott. Måste smaka på chailatte nån gång också. Alla bloggare snackar om det, så det måste ju vara rätt gott?

När teet är uppdrucket och de bloggar jag brukar läsa är lästa så är det väll dags för mig att nanna. Sängen ser faktiskt ganska inbjudande ut nu när jag tänker på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback