Arena

Gårkvällen var verkligen riktigt kul! Började ju med förfest hos Anna-Sofia där vi spelade nått DJ-spel. Kul kul. Sen tog vi 10-bussen till Karlstad, och att åka bil och buss när man tagit några drinkar är bra mycket roligare än annars! haha. Kom fram till Karlstad och Arena, och där var det riktigt roligt. Träffade ett gäng stockholmare som inte direkt var fattiga, så då blev det lite iskrig vilket resulterade i en stor blöt fläck på min klänning. Efter det sprutades det champagne som det sedan bjöds på, mumma!

Sen vid halv 3 fick vi skjuts hem av Robert. Fattade inte så vidare mycket av den bilfärden, måste ha gått jäkligt snabbt? Haha aja, vid 3 var jag hemma iaf och då var det bara att krypa till kojs, var riiiktigt trött nämligen.

Idag mår jag faktiskt riktigt bra, inte ett dugg bakis så det känns ju gött. För ikväll är det ju kalajs igen, fast på statt denna gång. Ska bli kul! Men nu ska jag nog gå och klä mig. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback