Barack

Gooood morning! Härligt väder idag, alldeles soligt och fint ju. Dock lär jag väll inte se så mycket av solen idag, eftersom att jag snart ska till skolan och sitta där inne i flera timmar. Har ju det fruktade matteprovet idag, och hej och hå vad det kommer gå åt helvete. Sen efter skolan ska jag och Malin till ett tryckeri och hämta ut våra t-shirtar. Hoppas dom blev bra nu då! Efter det ska jag hem och plugga lite kanske, och sen är det dags för stallet. Dressyr som står på schemat idag tror jag, ska bli kul.

Just det, Barack Obama (rätt kul namn egentligen, Barack liksom? haha) blev ju USAs nya president också! Tycker att det var bra, då McCain verkar vara ganska gammaldags i sin politik.

Men nu ska jag borsta tänderna och sen dra till skolan.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback