Cleaning

Vet ni vad jag precis har gjort? Städat på mitt rum! Känner mig riktigt duktig faktiskt. Eller ja, jag har inte dammsugit eller dammat eller nått än. Men det kommer. Har bara plockat iordning alla grejer som låg på sängen och bordet, och bara det tog väll ungefär en timme. Rätt roligt var det ändå, då jag hittade saker som jag hade tappat bort under högarna. Har två headset till mobilen nu, nyss visste jag inte vart något var.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Orkar inte hämta dammsugaren riktigt än, tar det nog efter maten eller nått kanske. Har visserligen lite mer att plocka iordning, kanske skulle ta och göra det nu då. Ja, så får det nog bli. Ciao!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback