Dagens-lista

Dagens humör: Idag är det bra :D
Dagens borde: Skriva psykologi-hemprovet.
Dagens frisyr: Utsläppt och några få vågor/lockar av plattången.
Dagens klädsel: Ljusa jeans, svart tunika, svart tröja och svarta stövlar.
Dagens planer: Fika på blå valvet? Pulka i sätra? Får se om det blir något av det :)
Dagens materiella vill ha: En person som gör alla prov och läxor åt mig.
Dagens längtan: Fortfarande helgen :)
Dagens beroende: Jadu, inget som jag kan komma på.
Dagens tråkigaste: Skolan, som vanligt.
Dagens person: Vår mattelärare Lars är ju rätt härlig :D
Dagens irritation: Jag förstår mig inte på socialpsykologi!
Dagens låt:  Johnossi - 18 Karat Gold
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback