Degarnas degar

Även gårdagen blev riktigt mysig. Träffade Anna, Malin och Madde på coop för att handla lite gott och sen stack vi hem till Anna. Där blev det käka gröt, ostsmörgåsar och dricka varm oboy med grädde på. Riktigt smarrigt. Sen blev det ju lite efterätt också såklart.. Haha, jag vet att vi käkar en massa hela tiden. Fettoklubben you know. Men rikigt mysigt hade vi det iaf!

När det var dags att gå hem var det riktigt kallt ute. Så det blev lite små-powerwalking för mig hela vägen hem. Blev rätt varm till slut faktiskt, trots att det var många minusgrader ute.

Nu sitter jag återigen med hemprovet i religion, måste skriva klart det idag, och som tur är så har jag bara 2 frågor kvar. Så det är väll bara att sätta igång då!


Namnam!

En riktig mys-helg har det varit! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback