Ever seen a burger as hot as me?

Hallå hallå! Måste börja med att tacka Maggan för det fina gästbloggsinlägget! Jag hann tyvärr inte blogga igår, vilket måste ha varit första dagen på evigheter? Får försöka ta igen det nu då.

Var som Malin sa en mycket trevlig dag igår. Hon har ju redan berättat allt, som promenaden till stan i den nyfallna snön, att vi degade här hos mig i några timmar och sen åkte till Anna och hade te-kväll. Var verkligen en riktigt mysig te-kväll, vi satt bara i köket och drack kopp efter kopp och bara snackade. Måste göras oftare! :)

Nu är det väll tänkt att jag ska skriva på religions-hemprovet. Har bara dom där tänka-själv frågorna kvar, och det är ju de jobbigaste. Jag är verkligen inte insatt i någon religion, så jag tycker att det är sktisvårt att skriva ner en massa egna åsikter om det. Men  det får väll bli som det blir helt enkelt!


Promenad från stan :)

Anna panna :)

Maggan :)

Madde :)

Lite mysigt är det allt med snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback