Fredag

Äntligen fredag, härligt! Sitter i skolan och har engelska nu. Är meningen att vi ska redigera våra argumenterande uppsatser, men jag är nog klar med det nu. Slutar för dagen vid 11.55, härligt. Då bär det nog av ner mot stan. Måste fixa present till syrran som fyller år imorn, och även till Mikael som fyllde i onsdags och Johannes som fyller idag. Mycket födelsedagar just nu, och mycket utgifter. Mitt konto är väll snart tomt igen..

Efter det ska jag förbi pappa en sväng, och sen till mamma. Vet inte vad jag ska hitta på i eftermiddag/kväll, men hoppas det dyker upp nånting. Orkar verkligen inte sitta hemma med familjen. Dom går mig verkligen på nerverna ibland! Men nu ska jag gå, ha en bra dag. Ciao!


Födelsedagsbarnet Johannes, och Malin. Singstar hos A-S för länge sen :)

Kommentarer
m säger:

va läskigt, martin ser ut exakt som johannes där i bakgrunden!! :P

2008-11-14 | 13:22:22
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Sussi säger:

Vet itne om jag har sagt det tidigare men du har en väldigt fin blogg design =)

2008-11-14 | 19:45:42
Bloggadress: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback